Online adverteren met Pay-per-click is big business en wordt extreem concurrerend. Premium advertentieruimte is niet goedkoop. U kunt een fortuin uitgeven aan marketing van uw bedrijf op Google, Yahoo en Microsoft. Het vereist een aanzienlijk advertentiebudget om uw website zichtbaar te maken in de advertentie-arena van zoekmachines.
Een van de meest effectieve marketing coaching manieren om de hoeveelheid geld die u uitgeeft aan PPC-advertenties te verlagen, is door zoekmachinemarketing te gebruiken.
Gebruik SEO-marketing om Pay Per Click-advertenties te elimineren
U hoeft niet veel geld uit te geven aan een ineffectieve reclamecampagne. PPC-advertenties zijn duur, tijdrovend en slechts korte tijd actief. In de meeste gevallen zal betalen per klik bezoekers naar uw website leiden, maar het is mogelijk dat ze niet bij u kopen. Zodra uw advertentiebudget opdroogt, verdwijnen uw advertenties uit de lijst.
Het is een bewezen feit dat inspanningen op het gebied van zoekmachinemarketing een veel hoger rendement op de investering hebben dan Pay Per Click-advertenties. Het was bewezen dat PPC-advertenties slechts een derde van het verkeer voor specifieke zoekwoorden kregen. Ondertussen zorgt SEO-marketing voor tweederde van al het zoekverkeer.
Gebruik SEO-marketing om het aantal zoekwoorden waarop u zich richt te verminderen
Een andere effectieve marketingstrategie voor zoekmachines is om SEO samen met PPC-advertenties te gebruiken. Laten we eens kijken hoe we dit kunnen doen.
U kunt een hulpprogramma voor zoekwoordonderzoek gebruiken om de kosten per klik van een zoekwoord te bepalen. U kunt SEO-marketing gebruiken om hoger te scoren voor zoekwoorden met hoge kosten per klik, omdat deze woorden uw betaalde advertentiebudget snel zouden uitputten. Gebruik Pay Per Click-advertenties voor zoekwoorden die veel goedkoper zijn. Dit is een efficiënter gebruik van uw advertentiegeld.
Gebruik SEO-marketing om te profiteren van de veranderende trends in advertenties
De meeste pay-per-click-advertenties op sites zoals Google worden direct onder de zoekopdracht hieronder of in de zijbalken weergegeven. Naarmate mensen meer vertrouwd raken met internet, leren ze deze advertenties uit te schakelen. Sommige mensen zien deze advertenties niet eens meer omdat hun ogen snel verschuiven naar de nummer één vermelding in de organische zoekresultaten.
Dollars geïnvesteerd in zoekmachinemarketing kunnen u helpen die nummer één plek voor bepaalde zoekwoorden te krijgen en die nummer één vermelding te behouden. Marketing is een voortdurende inspanning en SEO-marketing kan een internetondernemer duizenden dollars per maand besparen in vergelijking met Pay Per Click-advertenties.
Gebruik SEO-marketing om erachter te komen welke PPC-advertenties het beste converteren
Als u vastbesloten bent om betaalde zoekadvertenties te gebruiken, moet u zich bewust zijn van de soorten advertenties die u kunt gebruiken.
– Display-advertenties
– Tekstlinkadvertenties
– Interstitial-advertenties
– Zijbalkadvertenties
– Banner reclame
De beste manier om gebruik te maken van uw PPC-budget is door verschillende van deze advertentietypen uit te proberen en te kijken welke het beste converteren. Zoek naar degenen die de meeste klikken genereren die tot verkoopconversies leiden. Een klik kost je alleen geld als het niet wordt omgezet in een verkoop. Gebruik zoekmachinemarketing met webanalyse, zodat u uw marketinginspanningen kunt richten op de meest productieve advertenties.
PPC-reclame werkt wel, maar het is veel duurder en minder effectief dan SEO-marketing. Een goede SEO-marketingcampagne kan elke dag van de week beter presteren dan een PPC-campagne. betaalde zoekadvertentie-advertenties moeten worden gebruikt als een tijdelijk middel om uw siteverkeer te stimuleren met behulp van semi-populaire goedkope zoekwoorden met lage kosten per klik.